Meditatia Chakra Loops

Here is the description of the meditation, in English: Chakra Loops Meditation

Această tehnică de meditaţie foloseşte respiraţia pentru a conştientiza chakrele şi a ne conecta la energia lor. Este similară cu meditaţia OSHO Chakra Breathing, dar aici procesul este mai profund iar energia chakrelor este conectată, realizându-se o armonizare la nivelul celor şapte chakre.

Etapa 1: Respiratie – 60 minute

Stai în picioare, relaxat, cu picioarele depărtate la lățimea umerilor. Începe să respiri profund, pe gură, fără pauze între inspiraţie şi expiraţie, în chakre, după cum va fi explicat în continuare. (Dacă e dificil pentru tine să vizualizezi ca respiri printr-o chakra, adu-ţi atenţia în zona corpului corespunzătoare chakrelor în timp ce respiri.)

Inspiraţia va fi pe o chakra iar expiraţia pe o altă chakră. Vei respira succesiv prin chakrele alăturate (de exemplu 1 cu 2, 4 cu 5, etc.) şi chakrele următoare celor alăturate (de exemplu 1 cu 3, 2 cu 4, 5 cu 7 etc.). În acest fel vei trezi şi combina energiile din chakre diferite, folosindu-te de chakrele mai puternice si mai “deschise” pentru a energiza şi deschide chakrele mai puțin active.

Iată fazele unui ciclu de respiraţie:

  1. Începi cu prima chakră – inspiri in chakra 1 şi expiri în chakra 1;.
  2. Treci la chakra următoare cu expiraţia – inspiri în chakra 1 şi expiri în chakra 2;
  3. Treci iar la chakra următoare cu expiraţia – de ex. inspiri în chakra 1 şi expiri în chakra 3; astfel se realizează o buclă mare, conectându-se chakre nealăturate.
  4. Treci la chakra următoare cu inspiraţia – de ex. inspiri în chakra 2 şi expiri în chakra 3; astfel se realizează o buclă mică, conectându-se chakre alăturate.
  5. Repetăm paşii 3 – 4 până ajungem la ultima combinaţie, chakrele 6 şi 7;
  6. La final respirăm inspirând prin prima chakră şi expirând prin ultima chakră, implicând întregul corp în acest proces; astfel se conectează energia tuturor chakrelor.

Acest ciclu se repetă de trei ori, iar întregul proces este ghidat pe coloana sonoră precum şi de unul din facilitatorii OSHO Joy.

Etapa 2: Linişte – 15 minute

Stai jos, cu ochii închiși, fii tăcut și observă orice se întâmplă în interior.

 

One Responseso far.

Leave a Reply

Your email address will not be published.