Meditatia OSHO Gourishankar

Here is the official description of the meditation, in English: OSHO Gourishankar Meditation

 Această tehnică este folosită seara, înainte de culcare. Primele două etape pregătesc meditatorul pentru Latihanul spontan al etapei a treia. Osho a spus că dacă respirația este făcută corect în prima etapă, dioxidul de carbon format în fluxul sangvin te va face să te simți ca și cum ai fi pe vârful Gourishankar din Munții Everest.

Notă: Cei cu o tulburare neurologică precum epilepsia nu ar trebui să folosească niciodată un stroboscop (strobe) sau o lumină intermitentă pentru această meditație. 

Etapa 1: Respiratie – 15 minute

Stai cu ochii închiși. Inspiră profund pe nas, umplând plămânii. Ține-ți respirația cât mai mult posibil, apoi expiră încet pe gură și păstrează plămânii goi cât mai mult posibil. Continuă acest ciclu de respirație de-a lungul acestei prime etape.

Etapa 2Privire defocalizată – 15 minute

Întoarce-te la respirația normală și cu o privire blândă, privește la flacăra unei lumânări sau la o lumină albastră intermitentă (stroboscop). Păstrează-ți corpul nemișcat.

Etapa 3: Latihan – 15 minute

Cu ochii închiși, ridică-te și lasă corpul să fie relaxat și receptiv. Energiile subtile vor fi simțite mișcând corpul dincolo de controlul tău obișnuit. Permite acestui Latihan să se întâmple. Nu face tu mișcarea: lasă mișcarea să se întâmple cu blândețe și grație.

Etapa 4: Linişte – 15 minute

Întinde-te la sol, cu ochii închiși, tăcut și liniștit.

One Responseso far.

Leave a Reply

Your email address will not be published.