Meditatia OSHO Mandala

Meditaţia OSHO Mandala este o metodă puternică ce creează un cerc de energie, rezultând o centrare naturală. Ea se practică de obicei în prima parte a zilei.

Etapa 1: Alergat – 15 minute

Cu ochii deschiși, aleargă pe loc, începând încet, apoi treptat, din ce în ce mai repede. Adu-ți genunchii cât mai sus posibil. Respiră profund și regulat pentru a mișca energia în interior. Uită de minte și uită de corp. Continuă.

Etapa 2:  Centrare în Hara – 15 minute

Așează-te, cu ochii închiși și gura deschisă și relaxată. Rotește-ți ușor corpul din abdomen, ca o trestie mișcându-se în bătaia vântului. Simte vântul suflând de o parte și de alta, înainte și înapoi, de jur împrejur. Asta îți va aduce energiile trezite în centrul ombilicului.

Etapa 3: Centrare în al 3-lea ochi – 15 minute

Întinde-te pe spate cu ochii deschişi și capul nemișcat şi rotește ochii în direcția acelor de ceas. Rotește-i complet în orbite, ca și cum ai urmări secundarul unui ceas uriaș, dar cât de repede posibil. Este important ca gura să rămână deschisă iar maxilarul relaxat, cu respirația calmă și liniștită. Asta va duce la centrarea energiilor în al treilea ochi.

Etapa 4: Relaxare – 15 minute

Închide ochii și rămâi nemișcat.

Leave a Reply

Your email address will not be published.